Asertywność rośnie w górach, bo wyrażanie własnego zdania w sposób zrozumiały, oparty na szacunku do drugiej strony, w górach jest konieczne, gdy chcemy szczęśliwie dotrzeć do celu.
Szkolenie jest szczególnie polecane dla pracowników działów obsługi klienta, handlowców, którzy w codziennej pracy spotykają z niezadowolonymi, trudnymi klientami oraz sytuacjami konfliktowymi
Uczestnicy szkolenia zwiększą swoją skuteczność obsługi klienta i zadowolenie z pracy, poprzez:
Szkolenie odbywa się w polskich górach i trwa 2 dni. Zależnie od możliwości i potrzeb grupy szkoleniowej dobieramy lokalizację szkolenia. Szkolenie może być realizowane w Karkonoszach, Beskidach lub Bieszczadach oraz Tatrach.
Szkolenie jest prowadzone przez dwóch doświadczonych Trenerów-Przewodników (przy grupie 10-12 osobowej). Trenerzy posiadają wieloletnie doświadczenia w szkoleniach i rozwoju zespołów sprzedaży oraz długą praktykę górską.
Uczestnicy szkolenia stają się Górskim Ninją, zdobywając równolegle ze szkoleniem biznesowym zbiór górskich sprawności.